JADŁOSPIS na 2000 kcal

jadłospis

Dziś mam dla Was przykładowy 1-dniowy JADŁOSPIS. Jego głównym celem jest dostarczenie niezbędnych składników pokarmowych, a tym samym wzmocnienie odporności, szczególnie teraz – w sezonie grypowym, a zwłaszcza w czasach pandemii. Prawidłowe odżywianie jest niezbędne dla zachowania zdrowia, gdy układ odpornościowy może być potrzebny do walki z patogenami.

Continue Reading

OMLET sernikowy

omlet

Jeżeli macie ochotę na urozmaiconą, a równie prostą wersję omleta – spróbujcie koniecznie omleta sernikowego! Nutka sernika sprawia, że ze zwykłego omleta możemy mieć mini wersję sernika na szybko – np. na śniadanie. Smakuje obłędnie!

Continue Reading

KNEDLE ze śliwkami

knedle

Muszę przyznać, że wcześniej bardzo rzadko zdarzało mi się robić knedle, a są tak banalnie proste w przygotowaniu! Zdrowe, a jednocześnie zaspokoją Wasze kubki smakowe na odrobinę słodyczy. Łapcie pomysł na obiad (i nie tylko)!

Continue Reading

Czekoladowe BATONY ENERGETYCZNE

czekoladowe batony

Świetnie sprawdzą się przed czy też w trakcie intensywnego wysiłku (np. podczas pokonywania dłuższego dystansu na rowerze), a także jako słodki dodatek do kawy lub przekąska na uczelnie/do pracy. Przepis jest bardzo prosty, a same batony gwarantuję, że zaspokoją Waszą ochotę na słodkie!

Continue Reading

GOFRY

gofry

Lato to zdecydowanie czas, w którym nie może zabraknąć lekkich, obfitujących w sezonowe owoce deserów. Tym razem przygotowałam dla Was przepis na gofry, które ostatnio coraz częściej goszczą w mojej kuchni. Dla mnie smak lata to właśnie m.in. gofry – lekkie, chrupiące i pożywne.

Continue Reading